woensdag, januari 05, 2005

Waf! Waf!

Na een vrije ochtend (nou ja vrij, er moest geklust worden) probeerden de Schicht en Baksteen de vermoeidheid van gisteren uit de wielen cq benen te trappen. Via de Nieuwe Waterweg ging het richting Zuidbuurt. Vandaar naar de Broekpolder. Vóór de Broekpolder haalde ik 2 dames te paard plus hond in. De hond vond het nodig naast mij te gaan rennen, luid blaffend en glurend naar mijn rechterkuit. Een lichte versnelling ving hij eenvoudig op, dus ik moest op de pedalen. Toen het klokje op 41 km/u stond haakte de viervoeter af. Op de achtergrond hoorde ik de dames mij of de hond aanroepen. Misschien is het de oude dag en hoor ik niet zo best meer, maar ik onderscheidde duidelijk de kreet: "Ik ben geil! Ik ben geil!" Gezien het akkefietje met de hond, en de mogelijke toorn van de chef thuis, besloot ik verder te trappen.
Bij de Woudseweg ontwaarde ik twee wielrenners voor mij. Het is raar, maar daar moet je dan achteraan! Na een km of 2 had ik ze te pakken en ging er direct overheen.
Nu moest ik wel tempo blijven rijden. Gelukkig reden ze een andere route zodat ik het tempo kon vieren. Tegen de wind in ging het toen richting Maasland. Toch de laatste kilometers duwen om het gemiddelde op 27.4 te krijgen. Afstand 34.2 km

Geen opmerkingen: