woensdag, januari 26, 2005

Vrouwen en fietsen

Vandaag heb ik de Gazelle Tirreno voor haar eerste beurt weggebracht. Aangezien ik last krijg van mijn rug op deze schoonheid, en het vermoeden heb dat het stuur een ietwat ver van mijn kontje staat, heb ik de afstand van de zadelpen tot aan het stuur gemeten.
Het verschil klokte 6 cm met de Schicht! Met deze informatie kwam ik aan bij Cees Boer en vertelde dit aan Edwin, een van de oudgedienden bij deze knusse wielerzaak. Op zijn verzoek neem ik morgen de Schicht mee om wat maten te vergelijken.
Toen ik dit thuis vertelde riep Lilian verbaasd uit; "Staat dat ding nog hier!?" Lieve lezertjes, zegt dit wat over een vrouwenbrein of niet? Vervolgens; "Ik dacht dat je hem (de Schicht) daar (Cees Boer) achtergelaten had!" Alsof ze sprak over iets levenloos, iets zonder waarde! Normaal gesproken is ze gelukkig niet zo gevoelloos. Ze moest trouwens eens weten wat voor snode plannen ik nog heb met de Schicht! Gelukkig leest ze mijn weblog niet :-)
Morgen dan maar een rondje op de Giant maken denk ik. Het is tenslotte zulk fraai weer en kilometers maak ik niet echt deze week. IJs en weder dienende gaat as zondag de tocht "met een ommetje" naar Breda.

Geen opmerkingen: