zondag, oktober 01, 2006

Het is alweer oktober.

Om 4u40 schrok ik wakker van een paar flinke knallen met bijbehorende lichtflitsen. De hemelkraan werd ook behoorlijk opengezet. Aangezien ik alleen nog maar afzeggingen voor het rondje van half 9 had gehad werd de wekker ietwat in de tijd verzet. Eerst maar kijken of het fietsweer is dacht ik. Rond 9 uur moest ik gaan fietsen van Lilian, het weer was goed genoeg. Dat bleek een juiste inschatting, toen ik rond half 10 met Tirreno richting Waterweg verdween, het was droog en niet echt koud. Wel stond er een lelijke wind [ZZW6] zodat in het begin het tellertje niet boven de 25 kwam. Via Vlaardingen reed ik mijn rondje richting Woudweg, Kandelaar, Delft, Schipluiden, Maasland, Hoek van Holland. Bij de Stormvloedkering (Let op mensen! Volgende week gaat ie dicht! Kom dat zien!!) werd de pukkel 3 maal genomen. Gezien de wind besloot ik binnensdijks naar Maassluis te rijden. Nog even het gas er op om het gemiddelde van 27,1 naar 27,4 km/u te tillen. In totaal werden er 60 km afgelegd. Thuis gekomen werd de Tirreno ingeruild voor Nitro, het is Ramadan en dus is de Turkse bakker open op zondag. Er werden 1,3 km afgelegd om een aantal verse broodjes te scoren.

Geen opmerkingen: