maandag, oktober 09, 2006

Freek

Als ik over de PC Hooftlaan naar huis toe rij, schep ik haast Freek de Jonge, zo dicht scheer ik langs hem heen. Ik zie in zijn ogen dat hij mij herkent. Aangezien ik een beetje wars ben van al die bekende Nederlanders die mij de hand willen schudden rij ik hard door, Freek met een mond vol tanden achter latend. Later begrijp ik dat hij een verkiezingsconference opvoert in het Schuurkerkje in Maassluis. Wijze les: Als je fietst kom je bekende Nederlanders tegen! In één maand Peter Winnen en Freek de Jonge. Triviavraag: Wat hebben Peter W., Freek de J en de Baksteen gemeen? O ja, Baksteen bereed Nitro en legde die dag een slordige 13 km af.

2 opmerkingen:

MarkEnEdOpDeRacefiets zei

Testosteron, overgewicht, een harige rug, steenpuisten? Ik geef het op.

DeMart zei

Neen Ed, ze hebben allen een berg, bekend uit de Tour, beklommen. De een wat meer dan de ander ;-)