zondag, oktober 15, 2006

Vroeg er uit, maar niet om te fietsen.

Vanochtend moest Bram de Judomat betreden in Hoogvliet. Helaas voor hem beet hij 2x in het stof. Dit betekende een vroege aftocht naar huis. Voordeel was wel dat ik tijd had voor een ritje. Ik besloot na de inspanningen van afg week (330 km, meest in hoog tempo) het rustig aan te doen vandaag. Via het Lickebaertbos reed ik over de A20 naar de Broekpolder, via de Vaart en Woudweg naar Schiedam. Ondanks de felle koude wind (O4/5) stond er 27.5 km/u op de teller. Vanaf dat moment, langs de Schie begon het gemiddelde alsmaar op te lopen. Hele stukken reed ik tegen de 40 voor de wind. Via Schipluiden, Maasland en Maassluis reed ik richting Hoek van Holland. Bij de Stormvloedkering aangekomen stond het gemiddelde op 29.8 km/u. Hoezo rustig ritje? Ik vloog de pukkel 3x op en reed langs de Waterweg naar huis. Ondanks de oostenwind bleef de teller boven de 30, maar het gemiddelde bleef steken op de 29,8 km/u. Na 60.4 km was ik weer thuis. Ben ik zo sterk de laatste tijd? Ligt dit aan Sonja (inmiddels ong 5 kg kwijt)? Wie ga ik deze week pijn doen? Enfin, allemaal vragen die door mijn bolletje gaan.

Geen opmerkingen: