donderdag, oktober 19, 2006

Bettinibenen II

Het is fraai weer als Ed en ik de bedrijfspoort achter ons laten. Met een windkracht Z5 in de rug rijden we rustig richting 't Woud. Het lijkt er op dat dit een rustig rondje wordt. Maar aan het gebabbel komt een eind als we tegen de wind in draaien. Ook aan het lage tempo, van lieverlee gaan we harder rijden. De benen voelen nog steeds goed en eenmaal opgewarmd doe ik Ed pijn. Maar Ed laat zich niet kisten en neemt gewoon over. Als we voor de wind komen, rijden we 35 km/u naar de Stormvloedkering. Deze moet ik aan Ed laten. Ik voel dat ik veel heb moeten geven, ook sterke benen raken op. Eenmaal aan de Herenlaan is het weer mijn beurt. Met 52,8 km/u pak ik de gladiolen, met Bettinibenen.
De 57,8 km werden in 31 km/u afgelegd.

Geen opmerkingen: