vrijdag, september 29, 2006

De morgenstond II

Klaarblijkelijk maakt Sonja Bakker nogal wat los bij de mensen gezien de reacties op mijn vorige avontuur. Ik kan mijn lieve lezertjes gerust stellen dat ik geen die-hard Sonja-fan ben. Zo pas ik mijn calorieenverbruik aan aan mijn fietsgebruik. Zo at ik een vette Brinta met suiker vanochtend ipv 3 stuks fruit. Rond half 8 sprong ik op de fiets om met een ommetje van 33 km in 27,8 km/u naar het werk te rijden. Het was heerlijk weer en ik kon genieten van het polderlandschap terwijl de zon zich langzaam los rukte van de horizon. Wind Z4.
Op mijn werk aangekomen bleek Sonja op de hoogte van mijn misbruik van haar dieet, getuige bijgaande foto uit de Telegraaf van vandaag. Voor hen met deficiente ogen; je kunt op de foto klikken om het onderschrift te lezen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Meesteres Sonja dus :)

Nou ik eet gewoon een satehtje bij vlietzicht hoor. Sonja kan de pot op :)

Frank