zondag, september 24, 2006

Benen doen auw.

Het was al 10 uur toen de Tirreno bestegen werd. Aangezien ik mij gisteren nog verrot voelde, en mogelijk de benen stil zou houden, had ik geen fietsvriendjes uitgenodigd. In een sukkeltempo reed ik richting Hoek van Holland. Er stond een stevige (kracht 5) zuidenwind, dus schuin mee. De zon prikte zo nu en dan door het wolkendek en slechts zwermen vogels, snel veranderende figuren trekken tegen de blauw-witte achtergrond, kondigden het eind van de zomer aan. Het was druk met renners, en even pikte ik aan bij een groepje wat 40 reed. Al snel liet ik ze lopen, de benen wilden niet. Vorig jaar heb ik ook een periode gehad dat de benen gewoon pijn deden, kilometers lang. Ook vandaag was dit het geval. Maar hopen dat dit eenmalig was.Vanaf de Hoek ging het naar Maasland, Schipluiden, Delft en via Vlaardingen terug naar Maassluis. De 50 km werden in 28 km/u gem afgelegd.
Over 2 weken de Furiade Koppelkoers! Zou fietsvrind Ed op tijd hersteld zijn??

Geen opmerkingen: