zondag, september 03, 2006

Uitslapen

Normaal doe ik elke zondagochtend een rondje, met of zonder fietsvriendjes. Ik voelde mij echter niet geheel fit en besloot op de ochtend zelf te beslissen of ik fit genoeg was. Toen 's ochtends de wekker ging, besloot ik te blijven liggen. Toen Lilian uit bed ging, zo rond kwart over 8 vroeg ze verbaasd; "Moet jij niet fietsen?"
Ik rolde ook mijn bedje maar uit met het idee om een kort rondje te maken als het weer enigzins goed was. Gelukkig kwam het met bakken naar beneden en waaide het zo hard, dat alle lust om te fietsen verdwenen was. Toen ik eind van de middag de echte mannen in de
Huelta bergop zag rijden kreeg ik opeens weer zin. Maar er kwam visite, John en Marleen gaan op vakantie, en wij mogen 3 weken spelen met Oban! Hou dus de blog van Obanenvacance in de gaten!

1 opmerking:

Anoniem zei

En ik maar denken dat jij een echte man was :)

Frank