donderdag, september 28, 2006

Sonja eist haar tol

Net de DTO-poort uit, en ik maak kennis met een fietsende collega. Op zijn Rotor met superonderdelen rijdt hij eenvoudig 30+. Ik rij, al babbelend over fietsen en fietsonderdelen, met hem mee tot ong Schipluiden. De vertrouwde route naar Delft wordt opgepikt. Niet langs de Kandelaar, daar zijn ze mogelijk nog aan de weg bezig. Van lieverlee voel ik mij hoe langer hoe slapper worden. Het Sonja Bakker dieet eist zijn tol. Ik mag dan wel 4 kg kwijt zijn, mij echt beter voelen doe ik vooralsnog niet. Toch hou ik het gemiddelde rond de 29. Als ik bij de Surfplas Anneke, de moeder van een klasgenootje van Bram, inhaal rij ik babbelend een dikke 17 naast haar. Dit hou ik vol tot Maassluis, het laatste stukkie gaat weer iets sneller. Thuis moet ik snel eten, ik val zowat om... Met een ZW wind kracht 3 en een lekker fietstemperatuurtje van een graad of 20 leg ik 27.3 km in 26.8 km/u gem.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Sonja zegt: "Dan neem je toch lekker nog een extra appeltje...!"

Anoniem zei

who the f*ck is Sonja ?? .. mooie verhalen hoor .. maar dat opjagen trekt me niet zo. Ik rijd mijn eigen tempo wel

Frank

Anoniem zei

Aan een buik zo vol geladen, mist men 1... 2 kilo's niet. Dit krijg je mee van Lia :-)
Hou vol Mart!