woensdag, september 17, 2008

Spinnen


Na jaren het spinnen afgedaan te hebben als een bezigheid voor dames in strakke pakkies die niet door de vuiligheid willen fietsen, ben ik vandaag overstag gegaan.
Met twee collega's werd een bezoek gebracht aan de sportschool in de Lier alwaar ik mijn vuurdoop onderging. Na wat warmdraaien ging snel het tempo omhoog, en veel van de oefeningen bleek "staand" te zijn, niet mijn sterkste kant. Na een minuut of 10 zat ik er helemaal door. Het vocht stroomde als een waterval van mijn lijf, en ik verwachtte niet de volle tijd mee te kunnen doen. Na een kwartiertje waren de spieren goed opgewarmd, en was ik wat gewend aan de oefeningen. Zonder veel problemen kon ik de les uitfietsen. Maar zwaar was het, en leuk genoeg om nog eens te proberen.

Geen opmerkingen: