zaterdag, september 20, 2008

Plafond witten


Vandaag ga ik bij John en Marleen een plafond witten. Hun nieuwe paleisje staat in Soesterberg zodat ik vroeg moet vertrekken. Ik heb lange mouwen en pijpen aangetrokken, en ook de winterhandschoenen uit de mottenballen gehaald. Geen overbodige luxe zo blijkt, het is nog erg fris om 7u45. Er hangt aardig wat mist rond de wielerbaan, en in deze mist tref ik een vos op nog geen 2km van huis. Niet verwonderlijk, mijn broer spotte er één 's nachts in onze straat deze week.
Hoewel het in de loop van de ochtend helderder wordt, hou ik de volledige kleding aan. Het hele eind blaast de wind tegen, maar niet erg hard: O2/3.
Zonder noemenswaardige problemen arriveer ik in Soesterberg alwaar ik snel met een roller het plafond beroer. 103 km in 25.2 km/u

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je broer 's nachts in jouw straat?

Groet, Ed

DeMart zei

Ed, als er wat in die grijze bol bleef hangen van je, zou je je herinneren dat ie daar ook woont....