zondag, september 21, 2008

Ed ziek?


Want zijn blog is zo maar bij, wat heet: zelfs de rit van vanochtend staat er op!
Hoewel wat minder leuk geschreven dan de stukjes van mijn hand ben ik zo vrij geweest plagiaat te plegen :-) Bram en ik moeten weg voor een demo tijdrit in Schiedam.

Een beetje rommelig
Om half negen verzamelen we bij Sasja en kwebbelend douwen we naar Schipluiden waar ik de eerste klim van de dag steel. Hierna schuif ik weer keurig terug naar mijn plek uit de wind achter Mart en Piet. Piet’s Giant ziet er zoals gewoonlijk weer netjes uit net als de fiets van Sasja. Mart is de laatste tijd toch wat rommelig in de weer. Zijn oude wielset is vervangen door een veelspaaks set van Easton en staat fraai bij zijn Gazelle. Alleen rijdt hij nu met twee verschillende banden in de rondte. Gewoon een beetje rommelig. Ook ontbreekt zijn anders altijd aanwezige GPS. Gewoon een beetje rommelig. Wel breekt hij samen met Piet bijna alle wind voor Sasja en mij. Wij dobberen er lekker achteraan. Langs de Waterweg doen we het laatste stukje iets versnellen. De benen zijn nog steeds niet optimaal. Morgen brengen Mart en ik de fietsen naar Amstelveen. Daar verdwijnen ze in een vrachtwagen en worden ze netjes afgeleverd in Carpentras – een oud historisch rijk stadje in de buurt van de Mont Ventoux. Zoals het er nu uit ziet beklimmen we de Reus op zaterdag aanstaande.

Geen opmerkingen: