donderdag, mei 01, 2008

Benen willen niet


Na drie dagen rust pakte ik vanochtend Tirreno uit de schuur. De weerman voorspelde dat het een mooie ochtend zou worden. Op basis van deze informatie had ik mij te fris gekleed. De zuidenwind (kracht 5) zorgde voor kippenvel op armen en benen. Langs de Waterweg rolde ik richting de Hoek. Veel renners kwam ik niet tegen, waarschijnlijk heeft Koninginnedag haar tol geeist. Als ik tegen de wind in moest trappen protesteerden de benen. Een pijnlijk gevoel in beide onderdanen maken dat ik niet echt vooruit kom. Vanaf Delft is het bijna een en al wind tegen, en ik ben dan ook blij dat ik bij Vlaardingen door twee renners ingehaald wordt. Ik pik aan, en achter deze heren kan ik goed meekomen. Ze rijden mijn rondje, en bij Maassluis sla ik af richting huis. Na 49.4 km in 26.6 km/u mag ik onder de douche.

Geen opmerkingen: