zondag, april 27, 2008

Lekker hard

Op het warmst van de dag sprong ik op Tirreno en reed naar de Stormvloedkering. Natuurlijk was het een drukte van je welste op de 2e mooie lentedag dit jaar. Even goed kon ik al snel het tellertje 30+ laten gaan aangezien het verder van Maassluis af wat rustiger werd. Na 3x de stormvloedkering bestegen te hebben, ging het richting de Hoek. Daar pikte ik een renner op, die net ff langzamer reed dan ik. Toevalliger wijze reed hij "mijn rondje" tot Maasland. We konden elkaar dus wat uit de wind houden. Wel lekker aangezien deze Zuid 5 was. Vanaf Maasland reed ik naar Schipluiden, ook hier kon ik weer een kilometer of wat aanpikken bij 2 man en 1 vrouw zodat ik 30.8 km gemiddeld had staan toen ik Schipluiden aankwam. Vanaf daar moest ik het alleen doen. Ik kon er nog aardig vaart in houden. Via Delft, Kandelaar, Schiedam, Vlaardingen, Broekpolder en Lickebaert kwam ik na 62.5 km in 29.1 km/u thuis aan. Tijd geleden dat ik zo lekker hard gefietst heb. Nu maar hopen dat het weer morgen wat meewerkt om nog wat km te maken.

Geen opmerkingen: