dinsdag, april 01, 2008

Baksteen goes Carbon


De nieuwe JJ laat op zich wachten. Op zich niet zo'n probleem omdat een griepje de Baksteen geveld heeft. Dit heeft hem wel wat tijd gegeven om rond te kijken naar leuke fietsdingetjes. Omdat, ivm de aanschaf van de JJ, het budget beperkt is heb ik de ideale upgrade van mijn aluminium Tirreno gevonden! Mbv dit pakket heb ik Tirreno een Carbon jasje gegeven. Het kostte slechts 99 $, maar wel veel tijd, om het carbon aan te brengen. Zoals je kunt zien is het frame aardig opgeknapt. De fiets ziet er zeer gelikt uit, en het composiet blijkt sterker te zijn dan de losse componenten. Zo kan ik weer een paar jaar vooruit!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

cool hoor op 1 april :)

frank

eduardbotter zei

Hartstikke gaaf joh! Ik denk dat ik mijn Quest ook maar zo'n carbon look ga geven. groetjes van Eduard
1-4-2008

Anoniem zei

Mijn vrienden bedriegen mij niet, maar ja ... 1 april ;-) Ik ben een sukkel - net als vorig jaar!

Ed