zaterdag, april 19, 2008

Regen en wind


Het leek geen onaardige dag vandaag. Vanochtend trapte ik 25 boodschappenkilometers weg op de JJ. Eind van de middag besloot ik nog wat kilometers op Tirreno te maken. Eerst voor de wind naar de Hoek. De hemel zat aardig dicht, en al snel werd het ook donker. Regen was in aantocht. Daar was ik niet echt op voorbereid. Toen ik ook de neus nog tegen de wind moest draaien, verging de lust tot fietsen. Ik kon de aandrang om gelijk naar huis te rijden weerstaan. Na een minuut of 10 windje tegen trappen in de regen, begon ik het zelfs weer leuk te vinden. Ik besloot toch minimaal 50 km te maken. Eenmaal in de buurt van huis, stonden er 47 km op de teller zodat ik besloot nog een extra rondje wielerbaan te doen. Na 51.3 km in 26.1 km/u was ik thuis. Wind O5, Temp 12 gr C

Geen opmerkingen: