zaterdag, april 12, 2008

Maiden Voyage


Vanochtend moest ik wat wegbrengen naar Vlaardingen. Een mooie gelegenheid om de nieuwe Jan Janssen te pakken. Ze fietst licht, ondanks de naafdynamo. Met een lekker gangetje reed ik langs de Waterweg naar Vlaardingen. Terug ging het via de Surfplas richting Wielerbaan. Daar cirkelde een joekel van een buizerd, op zoek naar wat lekkers. Ik zocht wat lekkers in de koelkast, om vervolgens naar de Weverskade te fietsen. Er staat daar nm een knooppuntenkaart welke ik wilde fotograferen. Onderweg maakte ik nog onderstaand plaatje.

Op de terugweg nog even bij Cees Boer langs om het achterwiel van Nitro op te pikken, deze had een neue spaak nodig.
De eerste 30 km zijn een feit. Er stond een lelijk koud windje ZW6.

2 opmerkingen:

PeterK zei

Mooi apparaat Mart! Frank en ik waren vandaag trouwens ook bij Cees, dus we zijn elkaar misgelopen. De medewerker van Cees wees precies aan wat jij in huis hebt gehaald, ik overweeg zelf ook een JJ nu, de Gazelle SPN is voor mij te laag. JJ is wel duurder...

Anoniem zei

Blijft het bij de Maiden voyage of is het de titanic die op zijn 1e tocht is vergaan ..

Mooi bakkie

frank