vrijdag, april 11, 2008

The Eagle Has Landed


Baksteen's neue speeltje is aangekomen! Vanavond bij Cees Boer langs geweest om te "passen". Vervolgens op het gemakkie naar huis gereden. Wat een genot om op te rijden. Ik zal dit weekend wat plaatjes van de Jan Janssen schieten. Voorlopig doen we het even met het plaatje uit de catalogus.
Natuurlijk probeer ik dit weekend wat kilometers op de nieuwe aanwinst weg te duwen.
Wat specs:
Jan Janssen RaceRox Frame
Shimano LX
CrMo voorvork
SPD pedalen
Pro stuurpen en stuur
Omega Pro naafdynamo

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker bakkie .. ik was vanmiddag (rond 16:30) ook bij Cees en heb de Gazelle SPN:3 bewonderd ... (kwijl). Ik denk dat die het wel gaat worden als bijfietsje

frank

Anoniem zei

Lekker bakkie .. ik was vanmiddag (rond 16:30) ook bij Cees en heb de Gazelle SPN:3 bewonderd ... (kwijl). Ik denk dat die het wel gaat worden als bijfietsje

frank

Anoniem zei

Ziet er fraai uit Mart. Kan ik hem/haar morgenochtend al bewonderen? Uitzending Parijs Roubaix begint al om 10.45 uur. Maar een beetje op tijd weg, indien mogelijk.

Groet, Ed