donderdag, april 17, 2008

Achterstand


Afgelopen week heb ik de excel-sheet bijgewerkt. Het slecht voorjaar heeft een achterstand van 715 km opgeleverd. Dat betekent dat ik, naast 192 km per week tot 31/12, ook nog een extra 715 km moet rijden om aan 10.000 km te komen. Ik moet dus aan de bak.
Na een paar dagen Praag ben ik weer in de gelegenheid om kilometers te maken. Vanochtend voelde het heel fris aan. Ik besloot te wachten tot het zonnetje wat hoger stond, en om half 10 reed ik naar het werk. Het was koud, mede door de noordoostenwind, kracht 4/5. Via Vlaardingen en Schipluiden reed ik naar de werkplek. Na 30 km in 26.4 km/u kon ik onder de douche.
's Middags trok ik het wintertenue weer aan, nu ging het via 't Woudt en Den Hoorn langs Delft, richting Schiedam en weer naar huis. 35.5 km in 26.6 km/u. De wind was iets gedraaid: O4/5

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat moet ik nu met zo'n grafiek ...

Groet, Ed