donderdag, mei 29, 2008

Ik heb een uurtje


Als ik van het werk vertrek heb ik ong een uurtje om wat kilometers te maken. Alleen, Ed is aan het "sportvissen" en kan mij niet uit de wind houden. De arme jongen heeft niet eens tijd om zijn blog up-to-date te brengen met zoveel hobbies.
Via Delft gaat het naar de Woudweg om dan bij de Vlaardingse Vaart te belanden. Daar haal ik in de bocht een renner in en rij met een snelheid van 33 in het uur door. De renner komt daar met 39 overheen. Ik pik eenvoudig aan, een tegenvaller voor deze jongen blijkt later als we de brug over de vaart genomen hebben. Met 35 in het uur rij ik om de Broekpolder heen, en hij komt niet meer op kop...
Als ik over de A20 rij ben ik weer alleen. Er is nog tijd voor een extra rondje op de wielerbaan. Die pik ik nog maar even mee om de afgelegde afstand boven de 30 km te tillen. Na 30,5 km in 27.6 km/u bij een NO5-windje mag ik aansluiten voor een bloemkoolprak met kipfilet.

Geen opmerkingen: