zondag, mei 18, 2008

DELL Optiplex


Ik was op zoek naar een snellere PC voor Bram. De keuze viel uiteindelijk op een DELL Optiplex G270 welke ik via Marktplaats aankocht. De verkoper woonde in Den Haag zodat ik rond 10u30 op Nitro richting de Hofstad fietste. Windje tegen (NO5), dat kwam goed uit, met lading zou ik dan wind mee hebben. Eenmaal bij de verkoper bleek de Optiplex wat groter dan ik ingeschat had. Het ding paste net niet in mijn Orliebkloon. Hierop had ik wel geanticipeerd, door een boodschappentas mee te nemen. De terugweg werd derhalve aanvaard met de PC op de stang zodat de Baksteen in onnatuurlijke houding de terugweg moest aanvaarden. Zoals gememoreerd met windje mee gelukkig... Er werden een slordige 50+ km afgelegd. Een mooie snelle bak [P4-2.6GHz/512MB/80GB] rijker.

Geen opmerkingen: