vrijdag, mei 02, 2008

De benen willen wel!


Het gezin Baksteen brengt een bezoek aan het Mesdag Panorama. Iedere rechtgeaarde Nederlander kent dit wel, maar hoeveel hebben dit kunstwerk daadwerkelijk gezien? Zelf werd ik door het "schilderij" verrast. Het is veel groter, en veel gaver dan ik op voorhand had gedacht. Na het bezoek aan het Panorama bleken we de auto wel erg dicht op Plein 1813 gezet te hebben, reden genoeg om het monument wat daar centraal staat, aan een nader onderzoek te onderwerpen. Als laatste dien ik nog te vermelden dat we tijdens dit uitje ook nog heuse stuntskates voor Jim aan hebben geschaft. Niet te vergeten een bijpassende helm...
Enfin, tegen half 5 waren we weer in Maassluis. Nog tijd genoeg voor een kort rondje. Er stond wat minder wind dan gisteren, ik schat kracht 4. De benen deden weer pijn, maar vreemd genoeg verdween dit snel. Ik kon ook aardig tempo blijven draaien wat resulteerde in een gemiddelde van 28.8 km/u over 44 km. Begint de vorm te komen?

Geen opmerkingen: