zaterdag, mei 17, 2008

Jos 50!

(Oud?)-stapmaatje Jos tikte deze maand de 50 aan. Om de een of andere vage reden is dit hem totaal niet aan te zien. Volgens zijn broer trekt hij zijn grijze haren uit :-). Er blijven er echter nog genoeg over om Jos zijn bolletje te dekken. In Kijkduin, strandpaviljoen Flamengo's mochten wij ter ere van dit lustrum aantreden voor een 70-party. De smerige details zal ik u besparen. Wel mogen mijn lieve lezertjes hun fantasie botvieren op onderstaande foto. Welke R&R-held probeert de Baksteen hier te benaderen? Onder de goede inzendingen wordt een aardigheidje verloot.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Zal wel iets met de Ramones te maken hebben. Waren mijn helden zeker niet ;-).

Groet, Ed

Anoniem zei

Ossie?

Groet, Ed

Unknown zei

ha die Mart, ik denk een deel van de Ramones. gr. Bert

Anoniem zei

Joey Ramone natuurlijk!

Anoniem zei

Wat trouwens niet wil zeggen dat ik ze ook heel goed vind hoor, Baksteen. Een ouwe vriend van me was er wild van:-) Maar een lekker potje R&R is natuurlijk nooit weg. Hey ho, let's go!