maandag, mei 12, 2008

Door de duinen


Om 8 uur stond ik bij het pontje te wachten op Ed. Gisterenavond sprak ik zijn voicemail in, met de opmerking dat ik op dat tijdstip klaar zou staan. Waarschijnlijk had Ed andere dingen aan zijn hoofd, en moest ik alleen op pad. Ik besloot niet naar de overkant te varen maar richting Kijkduin te fietsen, via de Hoek. Het was nog lekker rustig hoewel de eerste strandklanten zich al aandienden. Bij Kijkduin sloeg ik af richting Wateringen, om daar mijn reguliere rondje op te pikken. Het werd hoe langer hoe drukker op mijn route. Veel recreanten trokken er op uit met dit fraaie weer. De bidonnen trokken Baksteen's dorst nauwelijks en waren na een km of 70 schoon op. Gelukkig was ik vlak bij huis, en na 73 km in 26.4 km/u kon er weer gedronken worden.

Geen opmerkingen: