dinsdag, mei 27, 2008

De morgenstond


Vanochtend voor het wekkertje wakker. Even over half 7 op Tirreno gestapt.
Konijnen springen voor Baksteens wiel langs als hij de Lickebaert rondt.
Bij de surfplas wordt een nog te determineren vogelsoort (met wit kraagje, Roodborsttapuit?) gespot.
Even later in de Broekpolder een heuse specht.
Dan gaat het via de Woudweg naar Schiedam, Delft, Maasland, DTO.
Er worden 32 km afgelegd in 27.7 km/u. De fraai gepoetste Tirreno oogt weer wat viezig.
Even voor 8u draai ik de DTO doeskraan open.
Met warme beentjes neem ik plaats achter mijn pctje…..
Gelukkig liggen er schone sokken op mijn werkplek ;-)

Eind van de middag rij ik via de Hoek terug, even een nieuw stukje asfalt testen bij het Staelduinse bos. De 20.5 km wordt in 29 km/u afgelegd.
Het windje blies Oost 4

Geen opmerkingen: