dinsdag, mei 20, 2008

Deur op een kier houden


Even na half 5 verlaten de Edster en Baksteen het DTO terrein. Het gaat richting 't Woudt. Al snel wordt er gebabbeld. Ditmaal houden familierelaties ons bezig. Ed, heb ik geleerd, heeft veelal verstandige raad. Ik luister dan ook met aandacht naar zijn woorden. Ook ik deel mijn ervaringen en zo leggen we kilometers af. Tussendoor moet er nog even aangepikt worden bij een brommertje, en ook Lilian zorgt voor afleiding als wij bij Vlaardingen rijden. In een kort telefoongesprek worden wat kookinstructies toegesproken welke ik naarstig probeer te onthouden. We zijn dan al weer bijna thuis. De laatste kilometers probeer ik Ed nog een advies te ontfutselen om mijn lichte vorm van obesitas onder controle te krijgen. Helaas verschillen we over de aanpak. Hier dient nog over gedelibreerd worden. De 41 km worden in 27.4 km/u afgelegd. Er stond een pittig windje; NO6.

Na het eten rij ik nog een stukje met Bram. Door een blessure kon hij gisteren niet meedoen met de training bij de Coureur. We konden helaas niet op de wielerbaan, deze wordt waarschijnlijk op de dinsdag verhuurd aan de schaatsvereniging. Het werd derhalve een tochtje om het Lickebaertbos en door de Zuidbuurt.

Geen opmerkingen: