dinsdag, februari 22, 2005

Teun

Ik was eigenlijk van plan met de Tirreno naar het werk te gaan om dan aan het eind van de dag wat extra kilometers te trappen. Maar ik stond vanochtend met een raar gevoel in mijn hoofd op. Zal toch geen griep zijn? Ik hou het nog maar even op de naweeen van de orale blessure. Ik ben nu bijna klaar met het kuurtje en met het gebit gaat het een stuk beter. Kiespijn, anuskramp en de putlucht uit Hennie's mond zijn de ergste pijnen die ik ken! Beter is dan het afzien op de fiets, maar niet vandaag dus ;-) Alhoewel, ook op de Giant waren de 6 km naar het werk zwaar op de nuchtere maag!

Een week of 2 terug heeft de Baksteen het "tijdschrift" De Muur deel 1 gekocht. Vanavond heb ik hieruit een stuk over Teun van Vliet gelezen. Mooie vent, misschien moet ik maar eens die kant (hij heeft een eetcafe in Baarle Nassau) op fietsen, kan nooit meer dan 150 km zijn heen en terug. Teun heeft 3 dagen in het geel gereden en komt oorspronkelijk hier uit de buurt.

Geen opmerkingen: