dinsdag, februari 15, 2005

Schema'? II

Begin deze maand probeerde ik fietsvrind Ed schrik aan te jagen door op deze weblog aan te kondigen dat ik het B schema van de Wielervrienden zou gaan volgen.
Nadere bestudering van de B en C schema's heeft mij geleerd dat je of over erg veel vrije tijd moet beschikken, of je baan op moet zeggen! Nu wil ik dit laatste wel doen, maar dan moeten de lottoballetjes dan wel het staatslot een financiele injectie geven. Ik ga derhalve een poging wagen het A-schema te volgen. Dit zou moeten leiden naar het uit kunnen rijden (zonder problemen) van een toerklassieker tot 100 km.
Morgen schijnt het weer mee te werken en ga ik een km of 70 trappen. Het schema wil ik as weekeinde oppikken. Mogelijk kan ik straks nog harder sprinten gelijk mijn grote voorbeeld!

De Baksteen


Geen opmerkingen: