vrijdag, februari 18, 2005

Kiespijn II

Drie weken nadat er twee nieuwe vullingen in het bovengebit zijn gezet, mag ik terug naar de tandarts. Sinds een paar dagen wordt ik geplaagd door een vette kiespijn. Zelf vermoed ik dat er een zenuwbehandeling gaat plaatsvinden. Over een uurtje mag ik op de stoel.....

UPDATE De tandarts vermoed een zenuwontsteking, ben met een antibioticakuur huiswaarts gegaan. Mocht er maandag geen duidelijke verbetering zijn, gaat de boor er in. EIND UPDATE

Gisteren was ik met de Tirreno naar het werk gegaan om met een ommetje naar huis te fietsen. Gezien bovenstaand ongemak besloot ik direct naar huis te gaan.
Enfin, ik hoop weer snel op de fiets te kunnen kruipen.

2 opmerkingen:

MarkEnEdOpDeRacefiets zei

Jankert ;.)

Anoniem zei

Wortelkanaalbehandelingetje; 2* pijn!! Eerst in je bek, vervolgens in je portemonaie (pakweg 400 eurie) Ik zeg; trekken.