zondag, oktober 28, 2007

Veel wind en zware benen


Het extra uurtje dit weekend heb ik opgebruikt met de oogjes dicht, uitslapen dus. Pas rond 10 uur pak ik Tirreno uit de schuur. Het motregent, reden genoeg om het spatbord te bevestigen. Via het Lickebaertbos rij ik naar Vlaardingen, waar het droog wordt. Soepel glij ik naar Schiedam. Als ik bij Delft de neus de wind in draai begrijp ik waarom het zo soepel ging, ik had vette wind [ZW6] mee gehad. Terug kom ik niet meer vooruit, en word zelfs ingehaald door een drietal Mountainbikers op leeftijd. Ik laat ze maar lopen.... Wat voelen de benen zwaar aan! Thuis bleek ik 35.3 km afgelegd in 24 km/u.

1 opmerking:

Anoniem zei

wel je lampje s'avonds goed monteren hoor. Want de bromsnorren cq struikrovers zitten in het struikgewas achter de baksteen aan.

frank