zondag, oktober 14, 2007

De Bloggers: Meet & Greet met De Liftboy uit Maassluis


Het is fraai weer als ik even voor half 10 de poort uit fiets. Op de hoek van de straat staat een mij onbekende renner. Dit moet Boudewijn aka De Liftboy op de Fiets zijn! Gisterenavond had ik hem nog een mail gestuurd dat we een ritje van een km of 80 gingen maken. Ik ken Boudewijn alleen van zijn blog, weet dat hij bij Ed in de straat woont, bij voetbalvriendje Aad in de straat gewoond heeft, en op een vette Jan Janssen rijdt. Leuk om de persoon achter de blog te zien en te spreken! Na Eduard Botter is Boudewijn de tweede renner die we virtueel hebben leren kennen, en nu dus ook in real life :-)
Grappig toch dat internet....
Piet en Ed komen ook aangereden en we gaan op pad, richting Hoek van Holland. We rijden het rondje wat ik vrijdag gereden heb, met als extra een lus boven de A13, richting Berkel en Roderijs. Hoewel er wat afgebabbeld wordt, ligt het tempo toch redelijk hoog. Zeker als er hier en daar bij een groepje aangesloten kan worden. Onderling wisselen we ook van partner waardoor ik zowel met Piet, Ed als Boudewijn allerlei, voor mannen belangrijke, zaken uitwissel. Ik vermoed dat het er in een vrouwencafe niet anders aan toe gaat. Uiteindelijk stopt mijn teller op 84.7 km in 29.2 km/u. De wind stond op Z3. Leuk om zo kennis te maken met de Liftboy!

Geen opmerkingen: