vrijdag, oktober 19, 2007

Toeval bestaat niet.


Morgen ga ik een week naar de Veluwe, Hoenderloo om precies te zijn. Ik informeer voorzichtig bij de collegae of iemand mij "weg wil brengen". Op de fiets natuurlijk. Ed moet die dag toevallig richting Apeldoorn. Dit lijkt mooi te combineren. Als ik hem vanochtend spreek, blijkt dat hij ook naar Hoenderloo gaat! Ik zeg dat ik hem de route voor de GPS reeds gestuurd heb. Hij gaat bij het thuisfront nog even na of hij mee kan fietsen. Ik fiets naar huis en denk; "Toeval bestaat niet!" Hoe groot kan de kans nou zijn dat Ed en ik precies op dezelfde dag naar Hoenderloo gaan? [50% zullen sommigen zeggen, je gaat wel allebei of niet allebei]. Ed belt 's avonds op met de mededeling; "Toeval bestaat niet!" en zegt dat hij in dezelfde straat moet zijn.......
Lust u nog peultjes?

1 opmerking:

Anoniem zei

"Toeval bestaat niet!" en zegt dat hij in dezelfde straat moet zijn.......

Wil het toeval ook dat jullie op hetzelfde huisnummer moeten zijn ??

Uitje van de zaak ?? ;-)