zaterdag, oktober 20, 2007

Twee oude mannen


Voordat het zonnetje opgekomen is, verplaatsen Ed en Baksteen zich richting Hoenderloo. Zoals gezegd heeft toeval (bestaat toeval?) ons aan elkaar gekoppeld deze rit. Gelukkig maar, ik heb de route slecht voorbereid en ben na 90 km 'stuurloos'. Ed kan zich aardig orienteren, en mede dankzij deze eigenschap vorderen we gestaag. Wel wil Ed regelmatig koffie drinken, zo valt mij op. De aap komt uit de mouw; Ed's benen zijn slecht. Nou, geef ik grif toe, die van mij ook. Als twee oude mannen rijden we door de utrechtse bossages om uiteindelijk in Hoenderloo aan te komen. Als Ed gedoucht naar de verjaardagsfuif van zijn zwager fietst, zet ik mij achter het TV toestel om de Ronde van Lombardijen te begluren. De teller geeft aan dat er 158,3 km afgelegd zijn, het gemiddelde 25,8 km/u.

Geen opmerkingen: