vrijdag, april 27, 2007

Zomer?

Als ik Bram afgezet heb op school, rij ik richting Waterweg. Het is fraai weer, lekker warm, droog, alleen een beetje te veel wind voor het mooi. (N4). Als ik in de duinen tussen Hoek van Holland en 's Gravenzande ingehaald wordt door 3 renners kan ik nauwelijks de aandrang om aan te pikken onderdrukken. Het zou een rustig rondje worden had ik mij zelf beloofd. Ik laat de renners gaan en sla af richting Maasdijk. Via de Gaag pik ik mijn rondje op en via Schipluiden, Schiedam en Vlaardingen kom ik bij de Surfplassen uit. Alsof de duvel er mee speelt kom ik voor de derde maal in 8 dagen Jaap W tegen. Jaap, zet eens een helm op jongen!
Eigenlijk wil ik het Lickebaertbos nog ronden, maar in gedachten verzonken neem ik de kortste weg naar huis. De 60.5 km worden in 27 km/u afgelegd.

Geen opmerkingen: