donderdag, april 19, 2007

U3

Als Ed en ik tegenwoordig met elkaar rijden, wordt er meer geluld dan gekoerst. Ditmaal was een der gespreksonderwerpen de U3-USB stick. Ik vertelde Ed dat ik zo'n ding had, en wat je er mee kunt doen. Gelijk kwam Ed met een toepassing waar ik zelf niet aan gedacht had; het meenemen van de Mapsource-applicatie voor de Garmin GPS. Handig om in een internetcafe je gereden tracks te bewaren. Voor wie dit abracadabra is, en er toch meer van wil weten, check de volgende link mbt U3 en die van Mapsource. Al babbelend onderschepten we de niemand minder dan de Pelikaan uit Schiedam op zijn glimmende neue Giant!! Na een praatje van een km of 3 namen wij afscheid van deze fanatieke dikkebandenfietser en reden richting Delft, vervolgens met windje tegen middels de Woudweg naar Vlaardingen. Na de surfplas werd de Zuidbuurt overgestoken en zetten wij de laatste meters richting Maassluis in. Op het stuk richting spoorwegovergang haalden we Frans Ditshuizen nog in, die amechtig over het stuur van zijn mountainbike hing. Het vele bier heeft Frans lichaam geen goed gedaan en is ook een aardige baksteen geworden. Zo doet de tand des tijds ons allen pijn. Dit in tegenstelling tot het rondje met Ed vandaag, deze werd in stijl afgesloten voor een dichte spoorwegovergang. De 28.3 km werden in 25.3 km/u afgelegd. De wind stond ZW5, weer geen misselijke waarde.

1 opmerking:

Anoniem zei

De volgende keer hebben we het over readyboost ready U3 USB sticks :) Die zijn veel leuker !!
Was leuk je te ontmoeten .. en ik heb nog lekker stukje achter jullie gestayerd