zondag, april 01, 2007

Nieuwe fiets!

Ik kan nog steeds niet vroeg mijn bedje uitrollen op de zondagochtend. Ook nu is het reeds half 11 als Tirreno en Baksteen via de Waterweg naar Hoek van Holland sneller. Het is druk met fietsers, skaters, wandelaars en stokkenslepers. Ietwat schuin voor de wind rij ik in gezapig tempo richting westen. Als ik naar het noordoosten draai, wordt ik geplaagd door een wind uit die richting met kracht 6. Het tempo is laag, en even voor Schipluiden pik ik bij een senior, op een dure fiets, aan. Duurt maar even maar toch lekker. Van Delft gaat het naar Schiedam, en dan kan het gas er op. Is wel nodig aangezien het gemiddelde op 24.2 km/u is blijven steken. Het worden er uiteindelijk 25.7 km/u over 51 km. Nog steeds op Tirreno, maar er is vervanging op komst! Door een prijsvraag van de Planeet uit Vlaardingen dermate goed in te vullen mag ik binnenkort op onderstaande GIANT OCR3 gaan rijden!!! Heb ik weer :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Klasse! Kun je je oude aan de Pelikaan verkopen, die zit ff zonder nu :-) Hij moest vandaag op een mountainbike 70 km rijden dus die gaat morgen niet fris naar zijn werk waarschijnlijk :-))

Anoniem zei

Mooi fietsie gewonnen :) .. gouden reet hebbie ook :)
Mijn fiets is wat minder .. wordt waarschijnlijk wel een nieuwe .. nu nog een zaak uitzoeken waar ik hem moet kopen.
Een mountainbike is wat zwaar voor me. Te grote baksteen faktor :)