zondag, augustus 13, 2006

Ed op de Ventoux

Gisterenavond ontving ik volgend SMS'je:
Hoi Mart... Ik heb de reus drie keer op zijn kop gestampt.Yeah.Goed gevoel. 138,3 km 14,65 gpu, Bruto tijd 12,15 netto 9,32. Gore details volgen :-))
Knappe prestatie van Ed, en dan druk ik mij voorzichtig uit. De beklimming van vorig jaar kan ik mij nog steeds aardig voor de geest halen....
Enfin, voor mij vandaag een vlak rondje. Eerst werd het bandje geplakt, en op het gemakkie ontbeten. Baksteen's fietsvriendjes zijn of op vakantie of fietsen niet bij hoge neerslagkans of slapen liever uit. Ik sprong derhalve pas om half 11 op de fiets. Met een lekker zonnetje en wind in de rug (O4) ging het richting Hoek van Holland. Vandaar naar Maasdijk, Schipluiden, Delft, langs de Schie naar Schiedam, Vlaardingen, Broekpolder, Lickebaert naar Maassluis. Kortom een van mijn vaste rondjes. De 60.7 km werden in 29,1 km/u afgelegd. Lekker snel, voor mijn doen dan.

Geen opmerkingen: