zondag, augustus 20, 2006

Geen moraal

De weersvoorspelling voor vanochtend was slecht. Ik nam dan ook niet de moeite om vroeg uit mijn bedje te komen. Rond kwart voor 9 gluurde ik naar buiten, en tot mijn verbazing was het nog kurkdroog. Snel een ontbijtje naar binnen gewerkt, snelle pakkie aan, bidonnetje gevuld, en weg was ik. Er stond een gemeen windje (ZW5/6) en al snel vroeg ik mij af waarom ik was gaan fietsen. Ik had totaal geen zin, de benen voelden als pap en bovendien voelde ik een sterke aandrang de dikke darm te ontlasten. Toen het na een minuut of 20 begon te hozen van de regen voelde ik mij erg klein. Toch kon ik de aandrang, direct naar huis te rijden, weerstaan. Maar een groot rondje werd het niet; 41,6 km in 26,5 km/u gem. Thuis gekomen, éérst even (nou ja, even) lekker naar het toilet, vervolgens onder de warme douche.

Geen opmerkingen: