woensdag, augustus 16, 2006

Snelheidsrecord

Nog niet eerder reed ik solo zo hard als vandaag. In een sportuurtje vertrok ik rond half 5 richting Schipluiden, en reed mijn vaste route langs Delft en de Schie. Ondanks de tegenwind (NO3) kon ik de teller boven de 30 houden. Eenmaal bij de Zuidbuurt aangekomen stond de teller op 30.2 km/u en had ik alleen nog windje mee. Op de Herenlaan, vlak bij het werk, sprong de teller op 30.8 km/u. Mijn hoogste gemiddelde voor een trip van 30+ km. In totaal werden er 36.5 km afgelegd.
Eenmaal op het werk belde ik het thuisfront op. Er was nog tijd om via Hoek van Holland naar huis toe te rijden, het eten moest nog gekookt. Nagenietend van mijn snelle rondje reed ik in sukkeldraf naar de Hoek, en parallel aan het spoor terug naar Maassluis. De Stormvloedkering werd gemeden. De 20,2 km werden in 26,8 km afgelegd.

Geen opmerkingen: