zaterdag, augustus 05, 2006

Solex

Afgelopen week was het bar en boos met het weer. De voorgenomen kilometers werden dan ook niet gemaakt. Aangezien het vandaag droog was sprong ik, rond 3 uur, voor een kort rondje op de Tirreno. Een vertrouwd rondje, via Vlaardingen en Schiedam naar Delft rolde onder de wielen door. Er stond een flink windje, NNW 5 a 6 die het ritje een zekere meerwaarde gaf. Lekker tegen de wind in stoempen :-)
Bij Schipluiden bleek de "Ronde" bezig te zijn. Een koppelkoers zo te zien. Ik had niet veel zin om te blijven kijken en schoot derhalve de Trambrug op. Even later haalde ik een 10-tal dames op de Solex in. Grappig! Via de grens tussen Maassluis en Maasdijk ging het richting Waterweg. Hier sprintte ik even naar een snelheid net boven de 50 km/u. Na 45 km was ik weer thuis. Gemiddelde 27 km/u.

Geen opmerkingen: