vrijdag, augustus 11, 2006

Weergoden

De weergoden waren de Baksteen wat minder goed gezind vandaag. Rond half 1 reed ik richting Schipluiden toen de eerste bui losbarstte. Er stond een fikse wind, NW6. Toch ging het lekker, en met een gemiddelde van boven de 30 km/u naderde ik de Woudweg. Toen ik de bocht in dook voelde het achterwiel wat anders aan. Even de fiets aan de kant, en ja hoor; lek! Maar er zat nog flink wat lucht in de band. Ik besloot wat lucht bij te pompen en verder te rijden, het weer nodigde niet uit voor een bandenwissel. In de 12 kilometer naar Maassluis moest ik in totaal 4x bijpompen. Dit ging ten kostte van het gemiddelde, dit was ingekakt naar 28 km/u. Totaal werden er 32.4 km afgelegd. Thuis werd het zand uit de lichaamsholten gespoeld onder een heerlijk warme douche.

Geen opmerkingen: