woensdag, juli 02, 2008

De JJ


Ik rij met het mooie weer veel op Tirreno. Hierdoor valt de km-stand van de neue Jan Janssen wat tegen. Vandaag besloot ik deze weer eens te bestijgen. Vlak bij het werk ging ik op mijn plaat. Een beginnersfout; als je stopt zorg er dan voor dat je de voet uit het pedaal hebt aan die kant waar je zwaartepunt zit.... En niet de ander voet zoals ik deed. Geen schade aan de fiets, een schaafwond aan de linkerelleboog. Viel mee gelukkig. 's Middags werd Bram's verjaardagspartijtje gevierd, ik had nog tijd voor een klein ommetje. Zo gezegd zo gedaan. Een extra 25 km op de teller van de JJ.

1 opmerking:

Anoniem zei

sommige mensen vallen wat ongelukkiger :(

ben op de weg terug.. nog een paar weekjes ..

3 maanden eruit .. pff .. wanneer kan ik eens een jaar zonder operaties en vallen hebben.

frank