zaterdag, juni 23, 2007

Boodschapje

Vandaag moesten er nog wat boodschapjes in Rotterdam (De Slegte) en Vlaardingen gedaan worden. De auto blijft netjes op zijn plek, ik pak de fiets! Het is goed oppassen in Rotterdam, het gros van de automobilisten lijkt zich niet bewust van fietsers. Ik kan aardig anticiperen, denk ik, en ontwijk dan ook menig stukkie blik. Toch rij ik bijna nog tegen een fiets op, die plotseling linksaf slaat als ik hem in wil halen. Zonder kleerscheuren kom ik bij De Slegte aan. Hier scoor ik een aantal fiets- en schaakboeken. Lekker voor op de camping in Frankrijk. Ook koop ik een boek over digitale fotografie voor Lilian. In Vlaardingen scoor ik wat gadgets, oa voor fietsvrind Ed die nu natuurlijk nu dus supernieuwsgierig is wat dit mag zijn :-)
In totaal trap ik 38 km in 21 km/u weg op Nitro.
Baksteen's nieuwe aanwinsten:

De Muur, delen 5 & 7
Wim van Est Zijn hart stond stil
Verlangen naar de Giro
Zin in .... Schaken

Geen opmerkingen: