dinsdag, juni 05, 2007

Beentjes voelen ietwat moe aan.

Ik pak een sportuurtje en rij via 't Woudt, Delft en Schiedam naar huis. De benen zijn moe, en ook de billen laten weten dat ze afgelopen zondag al te lang een racefietszadel hebben gevoeld. Toch is het aangenaam rijden, de pijntjes worden genegeerd en verdwijnen min of meer. De zon zorgt voor een nog duidelijkere wieleraftekening van het bruin op Baksteens lichaam. De noordenwind is 5 a 6 Bft. Ik klaag niet maar hoop dat dit zondag ook zo is als Den Helder - Wateringen op het programma staat. Dan zou dat windje errug welkom zijn. Na 40 km in 25.6 km/u ben ik weer thuis. Wel hoor ik een geluidje aan de Tirreno, maar kan het nog niet plaatsen. Zeeer irritant....

1 opmerking:

eduardbotter zei

Beste Mart,

Misschien ga ik zondag de tocht DenHelder-Wateringen fietsen.
Ik start dan in Den Helder.
Kan jij me vertellen waar de start precies is en hoe laat?

Groeten van Eduard Botter (trouwe lezer van je blog, ga zo door!)