donderdag, juni 21, 2007

8 van Maassluis

Vanmiddag ontving ik volgende mail van de organisatie van Fietspromo:

Beste Martin

We hebben gisterenavond moeten besluiten dat de 8 uren van Maassluis helas niet kan doorgaan.Slechts 14 koppels l hadden zich ingeschreven.Als vervanging kun je zaterdag met onze 100 km toertocht meedoen.

Jammer ,maar het is niet anders
Voor meer info zie onze web-site.
Toch leuk dat je mee wilde doen.

Met sportieve groet,

John Moens


Jammer dat het niet doorgaat, mogelijk is het weerbericht voor as weekeinde hier verantwoordelijk voor.

2 opmerkingen:

eduardbotter zei

Dat is jammer, ik had me er op verheugd. Ik denk dat meer mensen tot zondag zouden hebben gewacht om zich in te schrijven...

groet van Eduard

Anoniem zei

Ik ben er eerlijk gezegd niet zo rouwig om ;-)

Groet, Ed