donderdag, juli 06, 2006

Heuveltje op, heuveltje af.

Ed belt even over 5en of ik nog met hem mee rij. "Is goed, maar ik kan alleen een klein rondje." antwoord ik. Dat is geen probleem, Ed's benen voelen zwaar en derhalve pakken we de route welke ik gisteren gereden heb. Onderweg wordt besloten de pukkel bij de Stormvloedkering 4x te nemen, 3x langs de "makkelijke" kant, en de laatste maal langs de "stijle" kant. Reeds bij de eerste klim neemt Ed afstand, pas bij de derde klim loop ik iets in. Maar klimmen is niet mijn kopje thee, dus met ruime voorsprong gaat Ed met de bolletjestrui schuiven. Als we even later langs de Waterweg rijden, worden we ingehaald door twee leuke meiden op een scooter. Leuk meiden, maar ze hadden eenvoudig onze dochters kunnen zijn.... Enfin, er moet natuurlijk aangepikt worden en dit lukt vrij eenvoudig. Even rijden we 40+ per uur tot ik de benen stil hou. Ben die gekkigheid even zat. We babbelen wat over 400+ km tochten, en we besluiten na onze vakanties een lange tocht te gaan doen. Dat wordt weer vet trainen tijdens de vakantie besef ik. Die vakantie is vandaag begonnen voor de Baksteen. Volgende week rijdt hij door Zuid-Frankrijk met Tirreno!
24,5 km in 26,5 km/u Er stond een behoorlijke wind W4/5, Temperatuur 22 graden C.
O ja, Fietsvriend Ed blijkt profgolfer volgens een kleine zoektocht middels Google...Golfpro Ed!

Geen opmerkingen: