woensdag, juli 19, 2006

Cybercafe

Routinematig werk ik mijn reguliere klimmetje af. De afdalingen gaan sneller, de Baksteen raakt bekend met het parcours. Bij Sauveterre la LĂ©mance besluit ik af te wijken, en richting de grote weg te gaan. De billen en wat daaraan gerelateerde dijspieren doen auw. De klimspieren doen auw, dus een vlakker parcours is gewenst. In het dorp rij ik langs het Cybercafe. Het is 8 uur in de ochtend en dus is het cafe hastikke dicht. Mogelijk kan ik hier mijn blog binnenkort bijwerken. Ik schiet een waypoint en vervolg mijn weg. Het is tot Fumel zo'n 14 km, van Fumel tot de camping ook zoiets. Zonder al te veel klimwerk rij ik, op de doorgaande weg, naar de vouwwagen. De 39.5 km worden in 24.5 km afgelegd. Na het ontbijt voelen de ogen al weer zwaar. Het is bewolkt en lekker van temperatuur. Baksteens luiken vallen dicht. Jaja, vakantie is zwaar!

Geen opmerkingen: