zondag, november 13, 2005

Werken op zondag


Net toen ik mijn strakke pakkie aantrok ging de telefoon. Mijn aanwezigheid was op het werk gewenst. Dat risico loop je met pieperdienst. Ik besloot op de Nitro naar het werk te rijden, mijn kunstje te doen, en vervolgens thuis de Tirreno te pakken. Het was mooi weer en dus een geschikte dag voor een snel rondje op de racefiets. Uiteindelijk duurde het kunstje dik 3 uur.... Daarom met Nitro een ommetje gemaakt, slechts 30 km, wel in een nieuw record van 26,4 km/uur. Wat hoger uit had kunnen vallen als Ed niet gebeld had. Met één hand aan het stuur en de ander aan de mobiel (mag dat wel op de fiets?) kon ik nog net een suffe woerd ontwijken. Trouwens, Ed had die drie uur binnen moeten zitten. Niet dat dit hem tot een wederdienst op de fiets zal doen verleiden. Daar ben ik van overtuigd, maar misschien verrast hij mij....
's Middags werd er nog een flink eind gewandeld met Oban, onze logee met eigen web-log.

1 opmerking:

Anoniem zei

Werken op zondag... En dat in de stad van Maarten 't Hart?? :-))