dinsdag, november 08, 2005

BeOne Nitro


Volgens het KNMI werd het vandaag een aardig droge dag. Ik twijfelde of ik de Tirreno of de Nitro van stal zou halen. Uiteindelijk besloot ik de BeOne Nitro te pakken, ook om gewoon wat te wennen aan deze neue fiets. Vanmiddag rond 3 uur reed de Baksteen richting Schipluiden voor de wind. Langs de Schie en Vlaardingen was het rondje als normaal. Bij de surfplassen langs de A20 besloot ik wat onverharde weggetjes te pakken waar je op de racefiets normaal niet komt. Geen probleem met deze bak! Natuurlijk ligt de gemiddelde snelheid lager dan met de Tirreno, maar het geleverde vermogen zal gelijk zijn. Met verslavend gezoem der dikke banden baant de Nitro zijn weg over het asfalt terug richting werk. Op de Herenlaan trap ik Nitro op de staart, of mijzelf liever gezegd, en met een vaart van 45 km/u vlieg ik over de meet. De totale afstand van 38 km werden in 23.5 km/u weggezoemd.

Geen opmerkingen: